Monday, October 21, 2013

Assalamualaikum...dah lama dah dok fikir nak buat blog ni..
tapi selalu tergendala..banyak alasan yg berada di minda..
banyak tanda tanya dan juga kata kerja..lalala..belum2 dah melalut..
tu la...saya ni bukan pandai sangat menulis..bahasa penulisan saya memang x ada class...jika ada sesiapa yg baca blog saya ni x suka dengan penulisan saya dan aktiviti2 saya di sini...saya MOHON AMPUN DAN MAAF..

semoga saya akan jadi seorang yg rajin mengupdate blog ni..
(jgn jadi mcm blog yg lepas2,bersarang...kalau sarang burung x apa jugak..ada harga)
TIDAK!!!ini azam baru, semangat baru ,cerita baru untuk kita kongsi bersama...

ok lah..dah lewat malam dah ni..x boleh tulis banyak2.
 karang esok x ada idea nak tulis..jadinya copy n paste jer...huhu...

untuk renungan bersama:--

  1. "Antara manusia ada yang didorong oleh hasad dengki untuk mengumpat. Maka dalam satu masa, dia kumpulkan dua keburukan; hasad dan ghibah" - Ibnu Taimiyah

 

No comments:

Post a Comment